BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Luv u all~~

Tuesday 24 May 2011

Wujud nyer Blogku ini...;)

Hi & salam anyone.......nak story mory ckit ttg blog ni..blog aku wat coz kebosanan yang amat sangat kat opis ni...aku busy time pagi jer...petang lak dah free cam biasa...bespren aku kat opis ni ada lah PC ni la..tempat aku chat ngan kawan....selalu gak masuk chat room coz terlampau bosan..masuk chat room biasa la jumpa plak dgn bermcm ragam org..paling aku xsuka yang suka cakap yg bukan,noty2 r...erkkk so bad.selalu org2 mcm ni awal2 lagi aku dah block dia...nasib la.kat rumah lak bespren aku,anak2 la..saper lagi.hehehe...aku ni jarang OUTING.banyak dduk umah jer...takde member bese la...kalau ada member best jer OUTING.dlu kerja tempat lama selalu OUTING coz ramai pren..tapi kerja tempat baru ni,xder pren pun...keliling aku semua chinesse so PC jer la bespren aku yang mehubungkan aku dgn org lain..hehehe.nasib la company bg kelonggaran untuk guna internet.klu x mati kutu la aku.....blog ni xla cantik sgt..tapi sedap la mata memandang.(padahal xpandai nak touch up)hahaa..apa2 pun aku akan try masuk kan info semasa tuk org baca..sama ada best di dgr or tidak...hehee...ok caaauuu!!



0 comments: